Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Naast achtergrondinformatie (deel 1) en beschrijving van ruim 150 werkvormen (deel 2) is in dit boek een overzicht van de besproken werkvormen opgenomen, waarbij van elke werkvorm wordt aangegeven voor welke fase(n) van het onderwijsleerproces deze met name geschikt is. In dat overzicht is tevens vermeld of een werkvorm al dan niet rekening houdt met de aspecten van twee belangrijke verschillen tussen leerlingen : het leertype en de leerstijl.
didactische werkvormen --- Didactic strategies --- didactiek --- 268.222 --- 37.02 --- #PEDA *1.3 --- #gsdbP --- 454.21 ) Didactische werkvormen --- 454.5 --- 454.21 --- Didactische werkvormen --- Didaktiek: werkvormen --- Onderwijs: werkvormen --- 371.3 --- Schoolcatechese. Godsdienstonderwijs--(doelstellingen; inhoud; methodes) --- Didactische en methodische grondbeginselen. --- Didactiek --- 37.02 Didactische en methodische grondbeginselen. --- 268.222 Schoolcatechese. Godsdienstonderwijs--(doelstellingen; inhoud; methodes) --- Didactische en methodische grondbeginselen
Choose an application
37.02 --- 454.1 --- didactiek --- leerdoelen --- Leerdoelen --- Leerplannen --- Lesvoorbereidingen --- Onderwijs-doelstellingen --- Schoolwerkplan --- 691 --- 37.02 Didactische en methodische grondbeginselen. --- Didactische en methodische grondbeginselen. --- didactiek - doelstellingen --- Doelstellingen --- Pedagogie en didactiek --- Education--Buts et fins --- Onderwijs--Doelstellingen --- #GSDBP --- 454 ) Didactiek - algemeen --- leerdoelen (ler) --- Didactische en methodische grondbeginselen --- Didactiek --- Geprogrammeerde instructie --- Onderwijskunde --- (zie ook: Pedagogiek) --- Leerdoel
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|